Thursday, December 1, 2011

Fuh RASA LEGA BETOL!!!!

MEMANG rase lega! sbab aku dah merdeka! SPM dah tamat bagi aku! so... bulan ni aku takde ape2 plan pon... nak carik keje tunggu dulu la.! aku rasa enjoy jer for this month!

well todays paper is Perdagangan and Seni, Perdagangan macam haram susah gile.... aku tak tau PD memang susah la bagi aku.! aku taknak gagal... AKU BERDOA HARAP2 aku lulus PD. well PD ke Science ke... Semua tu dah end to me, malas nak ingat semua tu! YEA!

mase balik exam tu aku tunggu member aku Aaron time tu dah nak hujan dah... Aaron Lee adalah member baik aku la ( kawan paling rapat gile la macam adik dan abg ) , tak sangka arini dah habis exam dtg epic feeling plak! mase balik tu tetibe hujan punye lebat aku ingat sempat pecut, rupenye2 habis basah luncun kitorang... memang menjerit gile2 la cakap FREEDOM!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! sampai semua orang pandang, time tu memang aku takde rasa malu. haha.. Aaron tros menjerit cakap FUCK!!!!!!! IT'S FUCKING RAINING MAN SPEED UP MAN!!!!!! aku diam jer time tu. ( tetibe )... pastu aku cakap MOTOR AKU SLOW LA!!! HAHA... Aaron just say NO!! hah...

Haish... memang epic la, Sekolah Menengah Taman Seraya.... and Sekolah Menengah Pandan Mewah.... RING!! RING!!!! SEKOLAH TELAH BERAKHIR!!! SEMUA BERSURAI!!!

"air mataku mengalir secara tiba2"

No comments:

Post a Comment